zondag 18 april 2021

more Romanian cringe

 as I wait for Aly while she's in the shower thinking about those delfini lol


some more practice to keep me busy

this time I'm going to try to make sentences with only words from my notebook or ones that I guess (no internet)

- aly bea mult mult vin din pepene galben 

- aly spune ca ea nu bea mult vin

- "te roggg" ea spune

- si ea este un pic furiosa (ca scorpionii hehe)

- scorpionii mereu fugit când eu cer "ce faciii" ei tac hehehhehe

- alyssa pare cum o fata ca poarta mult haine negru, dar ea iubeste roz si haine colorat

- tu stiu ca culoarea favorita din Alyssa este galban? de ce? eu nu pot spune, dar este culoarea favorita ei a cauza din casa la Roma hehe

- alyssa spune ca eu trebuie iubesc Pole asa cum este el :/ meh

- cludi este maiestatea din Bazin de Ficat

- dragostea din aly pentru delfini este foarte

- când eu cer 'ce faciii' aly mereu raspunde cu 'biiiiine   uwu'

- eu iubesc rochiiiii

- aly vrea sa înota cu mici delfini

- eu alerg foarte când scorpionii sunt furiosi. pentru cu scorpionii au cutiti ;;

- culorile favorite mele sunt roz si verde

- eu vreau ca scorpionii deschid la mine si spune cu mine ;w;

- alyssa spune cu mine dupa ea are dormit din delfini, la dupa amiaza

-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten